This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Få din virksomhedspræsentation på video her

/Få din virksomhedspræsentation på video her
Få din virksomhedspræsentation på video her 2017-06-15T09:59:30+00:00

Hvad er en virksomhedspræsentationsfilm ?

En præsentationsfilm er lige præcis, som titlen antyder, en præsentation af en virksomhed på film og det er specielt god hvis du vil fortælle om din virksomheds produkter og værdier på en kort og effektiv måde, der let distribueres ud til potentielle kunder via sociale medier, emailkampagner og lign.

Med sådan en video får du nemlig sat levende billeder på jeres valuepropersitions og som du kan se herunder, viser tallene, at modtagerne reagerer bedre på video end nogen anden medietype i dag, ikke mindst på grund af hvor medrivende og engagerende det er, frem for at læse en brochure!

Hvis du kunne tænke dig et tilbud (med vores prisgaranti!) på din næste virksomhedspræsentation, så kontakt os på 70 605 609

"”Vi valgte ProSonas til en præsentationsfilm, da vi vidste, at deres kvalitet i lyd og billede, ville leve op til vores krav og ønsker. Resultatet er blevet 9 selvstændige film, med hver deres særlige snit og variation, udført professionelt og meget kreativt !" Mikkel Thrane, indehaver, Thrane Erhverv A/S"

Hvordan hjælper en firmapræsentation på video din virksomhed?

En stor fordel ved video til at præsentere din virksomhed med, er, at vi har udviklet et workflow, som holder prisen meget fordelagtig, så du både profilerer dig skarpere i markedet OG tjener udgiften til videoerne hjem igen med hurtigere ROI end noget andet medie ville kunne gøre for dig. Vi har erfaringer fra produktioner, der havde et afkast på over 2.000%.

Årsagen til at video er god til at præsentere din virksomhed skyldes primært to ting:

  1. Video er i det hele taget det stærkeste medie – det er ganske enkelt “toppen af fødekæden” når det handler om at tiltrække opmærksomhed og engagement fra din målgruppe. Online video får mere opmærsomhed, flere delinger, flere likes og mere engagement end nogen anden medietype. Det er ikke udsædvanligt at en video med samme budskab som en tekst eller et foto, får 8-10 gange så meget udbytte på Facebook, som hvis du poster opslaget bestående af tekst og billeder. Når vi ser eksempelvis en virksomheds profilvideo på Facebook, reagerer vi bare godt på det.
  2. Virksomheders præsentationsfilm er utrolig kosteffektive. Med priser startende på under 5.000 kr. afhængig af antal og længde, er det svært at finde noget, der reelt kan konkurrere med det ROI, du vil opleve

Hvor meget koster en præsentationsfilm?

Prisen på denne slags video afhænger, som alle typer videoproduktion, dybest set blot af hvor mange timer vi skal bruge. Et realistisk bud på en minimumsproduktion vil være en dags arbejde, fordelt på en halv dags optagelser samt en halv dags redigering, men hvis det skal gøre rigtig godt eller du har brug for mere end 1 film, så tager det nogle dage. Dvs. en klassisk profilfilm koster mellem har typisk et budget på omkring 20.000 kr. men vi har lavet både mindre og større fra 5.000 til 250.000 kr. så det afhænger helt af dit behov.

En sådan produktion (såsom eksempelvis en præsentationsfilm af virksomhed) består typisk af en grundpakke med en kameramand og det nødvendige udstyr og så fra- og tilvælger I en række muligheder, såsom tekstning af filmen, baggrundsmusik, speak, grafisk animation osv.

Eksempel på en virksomhedspræsentation video for Siemens

 Derfor skal du vælge ProSonas til at optage din virksomhedsprofilvideo

ProSonas Film A/S blev i 2015 kåret til årets bedste og vi har lavet mere end 3.000 corporate film siden 2010 – de virker fantastisk hvis du har brug for at øge din toplinie! Siden 2010, har vi hos ProSonas FILM A/S udviklet branchens mest effektive workflow til produktion af online præsentationsvideoer og så kan vi hjælpe dig HELE vejen fra start til slut – det lyder, som en cliché, men er ikke desto mindre korrekt:

Normalt hjælper vi nemlig også vores kunder med inspiration og rådgivning i eksempelvis vores populære workshops og foredrag og når det hele er optaget og klar, skal de distribueres, for at du får tjent pengene hjem igen; Dét kan vi også hjælpe dig med!

  • RÅDGIVNING: Brugen af online video til markedsføring er enormt udbredt PÅ BRUGERSIDEN – vi ser mere online video end TV i dag – men mange virksomheder har stadig stort behov for rådgivning om, hvordan man så rent faktisk tager videomarkesføring i brug. Det underviser og inspirerer vi danske virksomheder i dagligt.
  • FORBEREDELSER: Når virksomheden har besluttet sig for at integrere online video som en del af værktøjerne til at øge salget med, hjælper vi med at forberede optagelserne – manuskripter, produktionsplaner, locationscouting mv.
  • PRODUKTION: Selve optagelserne er kernen i arbejdet – det er her forberedelserne munder ud i en række optagelser, der filmes enten hos os – i vores studie – eller hos jer, on location!
  • REDIGERING: Når det hele er filmet, skal man redigere lyd og billeder og hele “puslespillet” samles inden det kan distribueres ud på nettet.
  • DISTRIBUTION: Distributionen er der hvor de fleste kunder går “i vandet” – man glemmer eller forstår ganske enkelt ikke hvordan man får sine video ud til flest mulige, men det er hér, pengene laves og udgiften til videoproduktion hentes hjem igen!

Hvordan laver man i det hele taget en videoproduktion ?

Når man skal lave en corporate video, består forløbet af 3 grundlæggende discipliner: preproduction, production og postproduction.

Sagt med almindelige, danske ord, betyder det at der er en startfase med forberedelse og planlægning forud for selve produktionen, hvor alle optagelserne foretages – til sidst samler man alle klippene i redigeringen, den såkaldte postproduction.

Typisk sker der det, at vi bliver kontaktet af eks. salgschefen, marketingschefen eller den HR ansvarlige med et ønske om at præsentere eller profilere en person, en ide eller et produkt på film. Herpå laver vi et storyboard og når det grunlæggende “skelet” i historien er klar, går vi i gang med at filme og redigerer til sidst den (eller de) endelige film færdig.

Typisk strækker det sig over en måneds tid men i tilfælde af akutte opgaver, kan vi have et færdigt produkt efter få dage. Kontakt os her for at høre nærmere.

Eksempel på corporate video med Microsoft Xamarin

Hvis du kunne tænke dig at drøfte dit oplæg til en videoproduktion med os, så få den første times telefonkonsultation gratis her nu.

Cases med præsentationsvideoer

    • Komplett.dk fik udfærdiget 26 produktpræsentationer til webshoppen
    • ECCO hyrede os til at filme 5 videoer om skopleje til deres kundesupport
    • Telia hyrede os til at lave fortælle historien om et nyt produktkoncept i 2015
    • Microsoft, Sony, Samsung mf. har fået produceret videoer fra messer
    • Sonos har fået produceret en række “how to”-produktguides til det danske marked
    • Logitech får løbende produceret produktpræsentationer af elektronikprodukter
    • DALI fik produceret en film med guide til indbygning af en ny serie højttalere
    • Hennes & Mauritz, Skoringen mf. har trukket på vores erfaringer om egenproduktion

Eksempel på en virksomhedspræsentation vi lavede til Thrane A/S